星期四, 9月 24, 2015

17 - 你的生活點滴: 社交人氣app!開直播、賺收益 (iOS / Android)

Danny Cheng"每天做 live broadcast,My 17 id: 852hk"



呢期社交網絡又有新嘢玩,app名叫做 17 - 你的生活點滴!這款社群照片交友app,有點類似Instagram,除了基本的分享照片、影片、按讚、追蹤外,還多了直播和獲取權利金賺錢的功能,你可以隨時看到網友Live分享他們的生活瑣事,和即時的留言對話互動,除此之外你也能自己開一個直播!當粉絲群越來越多收益就越多~

話說17同ig另一樣唔同嘅嘢,就係多咗樣嘢叫「今日收潤 - Today's royalties」,當你喺17建立粉絲群,傳照片、進行直播,就可以獲得分潤。當越多like同followers,分潤就會越快。

其實呢個app由台灣藝人黃立成投資開發,分潤玩法就係當你累積到USD100元時,就會喺下個月收到權利金分潤匯款。粉絲群越多,你分到嘅錢就越多~~ 可以說是無本生利啦 :)

還等什麼,快來下載程式然後 search and follow 我 - My 17 id: 852hk
(Google Play商店目前下架中,請使用Apk載點!)


Sources: Appledaily痞凱踏踏

沒有留言: