星期二, 5月 29, 2007

溏心結局 細契怒車姦夫


Face - 溏心風暴大結局: " 阿 Gil 特 登 在 庭 上 作 假 證 供 跣 Jackie 屋 企 人 , 令 細 契 不 利 。 另 外 記 者 踢 爆 常 在 德 已 經 有 老 婆 仔 女 , 只 為 唐 家 錢 接 近 細 契 , 庭 上 , 常 在 心 細 訴 鮑 飽 呢 30 年 為 細 契 做幾 多 , 已 經 將 自 己 感 情 一 半 分 畀 佢 , 細 契 感 動 , 宣 布 唔 再 爭 產 , 向 眾 人 道 歉 。

得 得 地 知 道 , 常 在 心 心 中 仍 然 未 忘 記 程 亮 , 雖 明 知 常 在 心 對 自 己 有 意 , 到 最 後 兩 人 仍 然 冇 埋 一 齊 。

細 契 對 常 在 德 做 一 切 懷 恨 在 心 , 諗 住 車 撞 死 佢 , 好 彩 歡 仔 在 旁 勸 阻 , 細 契 冇 做 傻 事 ; 大 契 同 鮑 飽 靈 位 前 , 大 家 終 於 原 諒 細 契 。"

沒有留言: