星期日, 1月 18, 2009

09年樓上鋪租減風初現 銅鑼灣跌價兩成


Atnext: "樓上鋪好受小商戶歡迎,雖然人流唔及街鋪同商場鋪,但可以用較平租金租到較大鋪位,以尖沙咀為例,用$15,000只能夠租到個100呎豆咁細街鋪,但加連威老道就可以租到800呎3樓樓上鋪連洗手間。由於08年經濟好景,好多小商戶租唔起貴鋪,一窩蜂搶租旺區樓上鋪,咁就搶貴晒租金;其後受金融海嘯影響,生意少,樓上鋪即使相對較平,好多小商戶都頂唔住。

銅鑼灣旺角帶頭減

好彩,踏入09年頭一個月,樓上鋪租金終於有得減,專營樓上鋪租售「搵鋪易」負責人吳先生同我講,話好多業主已經開始減租。「本來業主諗住樓上鋪租金相對較平,即使逆市都吸引到一租唔起商場鋪小商戶租鋪,所以企硬唔減,但近排部分樓上鋪商戶已經頂唔順,過完年直頭唔續租兼頂手,業主開始接受呢個事實,開始肯減租。好似銅鑼灣崇光百貨後面靚位2樓樓上鋪,800呎月租約$42,000,最近有兩間鋪冇再續租,業主諗住叫價$40,000再搵新租戶,個幾月都冇人問津,上星期卒之肯降價到$32,000,足足平兩成有多。而旺角彌敦道有部分樓上cafe亦做唔住,原位亦可能平租約一成左右再出租。」銅鑼灣、旺角都係樓上鋪最hit最旺地段,龍頭減租,其他地區大有可能跟住減。

不過有cafe做唔住,有就乘機發圍,好似銅鑼灣開業年幾樓上cafe「Sarahcafe」,負責人Sarah打算租鋪擴充。「我呢間cafe有500呎,月租$12,000,地方太細,而且我覺得呢個市道,食物質素高而價錢抵cafe,反而可以發圍,尤其銅鑼灣經營一間稍為高檔少少咖啡店,畀中產客一個舒適環境坐下飲tea食晚餐,絕對有得做。見開始減租打算會物色多一間鋪開分店,我睇中TimesSquare附近一個樓上鋪,過年之後,800呎租有望由上年10月約$22,000跌至$15,000,如果個減幅話,就會租開分店。」樓上鋪調低租金,對於創業者講絕對係佳音,想租樓上鋪搞cafe同美容中心等生意,呢個係一個發圍黃金機會。"

1 則留言:

匿名 說...

any news coming ?