星期三, 1月 06, 2010

無綫亂 cut 刪剪《叱咤》頒獎禮片段 觀眾睇到一嚿雲


atnext: "商台上一代話事人俞琤已經退下火線,家專注「天比高」。而最 update話事人甘菁菁,絕對操生殺大權。

近排樂壇立立亂,四大唱片合組的 HKRIA與無綫傾唔掂數翻枱,揚言拉隊缺席無綫頒獎禮,從此四大唱片公司歌手在無綫上的出鏡 cut得就 cut,全面封殺。

與無綫反目,以為四大唱片公司冇運行,旗下歌手如 Eason、謝安琪等要奪「傳媒大獎」更加唔使諗,不過環球高層 Duncan(黃劍濤)就未驚過,全因有個任職商台助理總經理的老婆甘菁菁夠幫手。

於上週五( 1日)舉行的《叱咤》頒獎禮,實情 8點半開始,但無綫卻要遲一個鐘至出街,皆因要預留時間去刪剪四大唱片公司的唱歌部分,結果 cut到一截截,觀眾就睇到一嚿雲!

無綫唔播得 HKRIA歌手片段嘅時候,就搵其他可出鏡嘅星攝時間,好似阿 Sa同 William咁,講足五分鐘新年願望,你哋見過未?

最 high冇得睇
Mr.憑〈如果我是陳奕迅〉攞埋「我最喜愛歌曲」,環球同無綫反晒面,觀眾當然冇得睇!原來最尾 Eason仲上埋台唱埋一份,仲俾 Mr.捧高,呢幕真係 high到爆!

FF: "TVB 超小氣~"

沒有留言: