星期二, 10月 02, 2007

九 龍 站 上 蓋 圓 方 ( Elements )


Appledaily: "「 總 有 一 間 左 近 。 」 講 的 不 是 便 利 店 , 而 是 越 來 越 大 的 Mall ! 6 月 紅 點 ( MegaBox ) 未 紅 透, 10 月 圓 方 ( Elements ) 便 於 昨 天 進 駐 九 龍 站 上 蓋 迎 戰 ! 朗 豪 坊 Sell 高 聳 入 雲, 圓 方 來 個 橫 向 發 展 , 只 4 層 , 但 1 層 的 面 積 就 等 於 朗 豪 坊 的 總 面 積 之 q 。 場 內 有海 景 冰 場 、 戶 外 花 園 、 名 店 街 等 , 並 以 五 行 分 區 , 咁 玄 咁 盞 , 超 強 ~~

「 圓 方 」 之 商 場 面 積 佔 100 萬 平 方 呎 , 都 說 單 一 層 的 面 積 ( 約 40 萬 平 方 呎 ) 就 等 於 朗 豪 坊 的 總 面 積 q , 惟 與 又 一 城 面 積 相 若 。 商 場 佔 兩 層 ( 另 有 地 下 冰 場 及 頂 層 空 中 花 園 ) , 是 香 港 首 座 橫 向 大 型 商 場 。 全 商 場 以 金 、 木 、 水 、火 、 土 5 種 元 素 劃 分 , 每 個 人 都 愛 接 近 自 己 命 格 中 所 欠 的 五 行 , 商 場 五 行 齊 晒 , 可 吸 引 所 有 人 。 也 因 而 取 名 「 Elements 」 。 中 文 名 看 似 九 唔 搭 八 , 實 際 上 是 Logo 中 5 圓 形 為 元 素 , 戶 外 花 園 稱 Civic Square , 商 場 「 圓 」 中 有 「 方 」 之 意 。 設 計 者 善 用 「 天 地 交 融 」 之 意 。

場 內 戲 院 The Grand Cinema 為 全 球 首 間 「 超 體 感 」 影 院 , 椅 子 會 配 合 劇 情 震 動 , 10 月 18 日 率 先 獨 家 首 播 3D 版 《 怪 誕 城 之 夜 》 , 唔 去 士 尼 都 可 震 住 睇 阿 Jack , 真 係 諗 都 興 奮 。

圓 方 頂 層 是 一 個 大 型 花 園 及 8 間 食 肆 。 齋 一 個 花 園 已 有 太 古 廣 場 咁 大 , 為 全 港 最 大的 商 場 空 中 花 園 。 食 肆 Megu 也 是 首 次 來 港 。 行 得 累 上 來 吸 新 鮮 空 氣 , 植 物 利 文 昌增 名 氣 。

H&M 與 Zara 一 向 不 在 同 一 商 場 開 店 , 有 你 無 我 , 但 在 《 Harmony 》 緩 緩 流 水 下 兩 店 「 冰 釋 前 嫌 」 相 鄰 而 立 , 名 副 其 實 大 爆 發!

沒有留言: