星期日, 10月 28, 2007

飛 行 郵 輪 Strato Cruiser


Atnext
: "郵 輪 假 期 一 向 屬 貴 族 型 奢 華 消 費 , 遨 遊 汪 洋 大 海 自 然 美 不 勝 收 。 放 諸 今 日 火 箭 年 代 ,太 空 旅 遊 已 非 光 怪 陸 離 事 , 郵 輪 假 期 ( cruise ) 是 否 要 有 革 新 的 需 要 呢 ? 德 國 建築 設 計 師 Tino Schaedler 及 Michael J Brown 卻 將 之 從 大 海 搬 上 空 中 , 一 個 空 中 的 巡 航 假 期 , 大 地 在 我 腳 下 , 肯 定 更 有 新 意 。

Tino Schaedler 及 Michael J Brown 所 設 計 的 Strato Cruiser , 主 要 受 維 珍 航 空 主 席 布 蘭 森 的 未 來 旅 行 主 義 所 啟 發 , 毅 然 將 數 百 噸 重 的 郵 輪 化 身 成 航 空 異 獸 , 體 形 甚 至比 空 中 巨 無 霸 A380 更 龐 大 , 如 此 龐 然 巨 物 自 然 難 以 用 一 般 飛 機 飛 行 原 理 做 到 , 所以 Strato Cruiser 以 飛 艇 原 理 作 航 行 。 以 超 輕 碳 纖 合 成 物 並 注 入 氦 氣 作 升 空 之 用, 艇 艙 內 除 客 房 外 , 更 有 水 療 中 心 、 圖 書 館 、 戲 院 、 的 士 高 及 商 務 中 心 , 假 如 落 實構 思 後 , 暫 定 航 線 以 歐 洲 起 程 至 中 東 為 終 點 站 。 假 如 有 日 望 上 天 空 見 到 Strato Cruiser , 唔 好 以 為 係 外 星 人 襲 地 球 呀 !"

沒有留言: