星期三, 2月 16, 2011

撳錢道歉送玩 參賽者免費多玩一星期

Danny Cheng: "撳錢真係好好玩 :)"


DNC (環峰堂國際新聞頻道): "now寬頻電視派錢遊戲節目《撳錢》熱爆全城,不過前晚問題卻擺烏龍,問到昨日有哪個公共設施不開放,當中屯門游泳池和沙田瀝源公共圖書館兩個答案都正確,但答是屯門游泳池的觀眾就遭即時擯走, now被轟不公後,前晚即在網上公佈遭叮走的參賽者免費多玩一星期補鑊。

now香港頻道副總裁杜之克昨日在電話中回應:「當晚節目係出現少少失誤,但我哋即時已喺節目講咗十五號晚節目會將獎金加碼到 20萬,不過出問題都令我哋好擔心,所以 set問題時會加緊人手安排,盡量小心,希望上次出局嘅參賽者多咗一個星期機會玩時,一樣玩得咁開心。」此外,《撳錢》也撳走無綫的收視,無綫大前晚播出《戀上.愛的季節》平均收視只有 9點,僅 57萬觀眾收看,比上周流失 6點,即 38萬觀眾。"

沒有留言: