星期四, 3月 03, 2011

市民不要被分散注意力,3月 6日反預算案遊行

Danny Cheng: "香港人真是要好好珍惜我們獨特的香港......"


DNC (環峰堂國際新聞頻道): "財政司司長宣佈會將注資6000元入MPF戶口改為18歲或以上人士手持香港身份證便可得到6000元.另外亦為中產人士寬減薪俸稅及個人入息課稅七成半,上限六千元。

呢兩件事, 代表住人民係呢幾日以來既聲音得到關注, 係大家爭取返來既成果.
不過同一時間, 我都希望大家唔好俾呢6000蚊沖昏頭腦, 以為一切既問題都完結.

客觀睇下以下既開題:
  1. 房屋問題
    岩岩預算案推出既地皮, 基本上都係地王級地皮, 就算推左出來都係起豪宅.
    試問中產都未必買得起, 何況基層市民? 咁樣叫解決住屋問題咩?
    居屋亦然, 供應量唔增加, 大家依然要捱貴租......
  2. 公營醫院資源及人手不足
    講左咁多年, 人手依然留失, 床位一路都冇增加.
  3. 港鐵有加冇減機制
    好簡單, 咁多年以來你有見過減價嗎? 自從合併以來的壟斷情況, 香港市民有受惠嗎?
  4. 人權問題
    就剛剛3月6日上街示威一事. 警方高調宣佈警員上街示威會受到紀律處分, 而紀律處分最高罰則係革職
  5. 隧道經營權問題
    東隧經營權就快屆滿, 年年有盈餘, 不過價依然加, 政府做過D咩? 冇!
  6. 特區政府無長遠目標 特色正在消失
    香港人真是要好好珍惜我們獨特的香港...... 讓東方珍珠閃閃發光 ,讓洋紫荊永遠盛放 :)
    http://www.facebook.com/DJDanny.hk

沒有留言: