星期四, 10月 25, 2007

灣 仔 船 街 紅 屋 鬼 屋

Atnext: "Halloween 落 老 蘭 蒲 , 個 個 鬼 上 身 , 但 原 來 離 蘭 桂 坊 不 遠 的 灣 仔 船 街 南 固 臺 ( 又 稱 紅 屋 ) , 亦 曾 於 4 年 前 發 生 過 鬼 上 身 事 件 , 件 事 更 鬧 大 到 上 埋 報 紙 。 事 件 發 生 2003 年 11 月 29 日 , 當 時 有 8 名 青 年 到 荒 廢 了 逾 十 年 的 船 街 南 固 臺 探 險 , 其 中 三名 13 、 4 歲 的 少 女 在 南 固 臺 門 外 失 控 狂 叫 亂 跑 , 更 一 度 奔 走 到 半 公 里 外 的 太 原 街, 要 合 4 名 警 員 之 力 才 可 將 其 中 一 名 少 女 壓 在 地 上 讓 其 情 緒 平 伏 。

要 去 船 街 , 最 好 的 方 法 便 是 由 銅 鑼 灣 沿 皇 后 大 道 東 向 金 鐘 行 , 過 合 和 中 心 便 可 以 驅 車 直 駛 船 街 倔 頭 路 。 筆 者 發 覺 上 址 雖 然 鄰 近 合 和 中 心 但 卻 自 成 一國 , 要 走 上 一 條 無 敵 斜 路 樓 梯 先 可 到 達 , 遇 上 突 發 事 想 較 腳 , 少 腳 骨 力 都 唔 掂 。 雖 然 鬧 鬼 事 件 後 紅 屋 重 門 深 鎖 , 但 周 遭 極 度 陰 沉 , 加 上 不 時 有 烏 鴉叫 鳴 , 入 黑 後 都 咪 話 唔 得 人 驚 。 玩 到 倦 上 車 一 轉 彎 唔 使 3 分 鐘 便 進 入 灣 仔 心 臟 地 帶, 食 肆 多 到 唔 使 推 介 。"

沒有留言: